Sitter och tröstar mig med tradiga flingor och glor snett på dumburken. Denna veckan har varit väldigt tråkig. Nu har jag kommit till den där stadiet ännu en gång, livet har ingen mening. Usch!
 
Mina studier som jag skulle ha så mycket fokus på, vad ska man säga. Så jävla usel! Jag sitter och läser, läser och antecknar en massa. Men jag vet fan inte vad mitt sjuka huvud gömmer sig för inte fan är den med mig. Kanske på solsemester i sköna Bali?!
I början av veckan var allt på topp, jag såg fram emot helgen, tyvärr rycktes det snabbt och det blev ändrade planer. Självklart när jag blir smått nere vad gör jag då? Jo, jag går och handlar. Hade kunnat skippa d-vitamin, dom kostar fan mer än vad mina koko piller gör. Efter man hade handlat där, ja då har man en liten peng kvar för till nästa gång det blir klirr i kassan. Depressing!
 
(planen var att jag skulle spara dom fjuttiga pengen till supa skallen av mig)
 
Så under veckan blev det ändrade planer och jag började se ljuset i tunnlen. Jag ska få besök idag och det är något jag verkligen har längtat efter. Det var på tiden! Ena stunden ser man fram emot allt som ska hända idag, men det slog sig tillbaka igen! För det första, jag har typ 150 kr kvar! Hur långt kommer man med det? Min kära man vill skicka över cash till mig men det känns inte rätt. Jag anser att det är jag själv som har satt mig i skiten och då får jag helt enkelt vara utan pengar.
 
Nada cash = No, fun. No partey partey! Capish!
 
Sen för det andra, verkar inte min kära man vara på hugget. Nu lät det mer sitta hemma och ta en öl. Kanske om jag har tur så kanske drar vi ut och spelar lite biljard, ta en sketen dricka sen hem och sova typ. Yay! För det känns så mycket bättre nu. Åh, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag blir knäpp och inte kan jag släppa detta menningslösa skitet. Orka böla för det inte blir något "festa". Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen, ska jag bara krypa ner till sängs igen och bara skita i denna dagen och bara vara.......
 
XOXO
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej