Det har varit en galen vecka, nog bara denna dagen som har varit en slappe dag. Och då menar jag bokstavligen säcka ihop i soffan och sova bort halva dagen och sedan verkligen dra sig upp ur soffan för och ta tag i jävla disk. Laga mat är ett måste med, det kan man ju inte bara hoppa över. Något som jag verkligen har tappat är mina studier. Frustrerad, panik!
 
 
Veckan har varit helt okej och det har alltid hänt saker men igår och i fredags var jag lite off. Vet inte riktigt vad det var för fel på mig. Kände mig totalt vilse. Självklart skulle mina tankar gå i varv, egentligen helt meningslösa funderingar men så kan det bli ibland. Trist att just mitt beteende skadar inte bara mig själv, det skadar också dom som är mig nära. Den smällen fick jag lida för nu i helgen, att jag så korkat nog ska slänga ut mig idiotiska ord ur min lilla käft. Du är hopplös!
 
Ska lämna min älskade påg imorgon, så dröjer det en vecka tills jag får honom igen. Ska till min hjärnskrynklan imorgon, känns som jag har en del och kräka ut. Det mesta kommer bara vara något onödigt. Ibland önskar jag det som rör sig i mitt huvud att jag bara hade kunnat slänga all skit i en burk och sedan stänga locket. Forever!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej