Idag var det besök hos familjerätten, trodde jag hade bearbetat allt det gamla. Mitt gamla liv. Det är inte så att jag saknar det. Det är svårt att förklara hur ens känslor är. Det är just att det jag levde för togs bort som det inte betydde något.

Kände mig redan nervös inför mötet, långt innan hade
inte ens kommit utanför dörren och ju närmre jag
kom desto mer blev jag helt panikslagen. Kände redan
då att detta kommer gå åt helvete. Visst hade jag rätt.

Jag försökte hålla minen men den sprack rätt så snabbt. Jag började hyperventilera och min
panikångest gick i varv. Det kändes som någon stod
där och sakta höll om min hals till slutet, mitt sista
andetag.

Vi fick några diskussioner men det höll inte så länge. Jonny har gått vidare långt före mig och han intalar sig själv fortfarande att jag har gått vidare. Istället för och
hålla käften sitter han där och ska dra något negativt
och sätta mig långt ner i botten det bara går. Jag
kunde inte hålla mig och jag sa rent ut, håll käften! Sen
minns jag inte riktigt vad jag mer sa efter det, typ du
är så jävla blåst. Något sånt, minns inte riktigt. Och well....

Gratulerade honom iallafall för rykten stämde han ska bli pappa ännu en gång.

Anyway, inte slipper jag nästa möte eftersom det blev väldigt dåligt vibbar redan från början så en liten del
blev avklarad. Få se hur det slutar åt helvete som alltid. Nog med detta godnatt.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej