Beroendet finns där, känner hur suget kommer. Åh jag vill.... men ändå inte.  Glädjen finns där bara för stunden. När jag väl har klickat på "betala" så ger jag mig frågan, behöver jag verkligen den saken? 
 
Hur kommer det sig att man mår så mycket bättre när man handlar något? Hur kan man lyckas bränna pengar så fort,  varför går inte sparandet lita fort? Fatta så rik man hade varit.  Fast förr eller senare hade dessa pengar också tagit slut.  Tänk om jag hade haft oändligt med pengar,  åh vad jag hade shoppat! 
 
Sen kommer vi till ett men.  Kan man köpa lycka för pengarna? Tvivlar, antingen väljer man sitt livs kärlek eller pengar. Kan jag inte få behålla båda två? Lovade mig själv att ge fan i allt som har med online köp och göra. Dom orden får jag nog ta och äta upp, vilse och olycklig. Måste finna min lycka igen på något annat sätt, få bort all bekymmer jag har i mitt huvud och börja om på noll igen.  Hur....  
 
XOXO
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej