Det märks att jag har tappat suget för att skriva. Meningslösa tankar på en meningslös blogg. Antinger till något bra eller till något sämre. Inte alla som diggar vad man har och säga.
 
 
Detta året är verkligen mitt år, vi närmar oss mars och det flyter på som bara den. Har fått in lite rutiner, tidiga morgon men det är fan värt det! Jag har aldrig känt mig så värdefull som jag gör just nu. Ofta jag ser mitt liv som något bra, jag måste vara sjuk!
 
Gossen och jag har sportlov. Det låter så knäppt! Crazy lady är fri från plugget, HAH! Igår var vi hos mina päron och busat, just nu sitter vi på varsitt håll. Han spelar plants vs zombies och jag... Ingen aning vad jag sysslar med. Imorgon blir det fika och tripp i stan. Måste hitta en vit penna, ingen vanlig vit en utan en speciell en. Oh well, nu ska jag peta på gossen.
 
 
XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej